VEELGESTELDE VRAGEN

VERZENDEN

Hoeveel moet ik betalen voor mijn bestelling?

De verzendkosten worden berekend op basis van gewicht.

Waarom moet ik meer verzendkosten betalen dan de frankering aangeeft?

De verzendkosten die wij berekenen zijn inclusief 21% BTW en afhandelingskosten.
Voorbeeld: Het pakje weegt < 250gram. Dit kost € 3.00.  U heeft betaald € 3.80, hiervan moeten wij aan BTW € 0.66 afdragen.
Wij ontvangen dan werkelijk € 3.14. Het verschil is € 0.14, deze worden gebruikt voor kosten van de verpakking.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levering van een bestelling is over het algemeen +/- 1 à 2 werkdagen na ontvangst van betaling. (afhankelijk van de drukte en byzondere omstandigheden).

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt?

Als u heeft gekozen voor  brievenbus verzending, is er een (klein) risico dat het pakje niet bij u aankomt.
PostNl geeft geen enkele medewerking of schadevergoeding hiervoor. Wij proberen dan samen met de klant een passende oplossing hiervoor te zoeken.
Bestellingen van € 5.25 aan verzendkosten worden als Brievenbuspakje verzonden, (hiervoor ontvangen wij een track en trace bon) deze zijn voor ons traceerbaar.
Voor bestellingen > € 50,= adviseren wij deze aangetekend te laten verzenden, het pakje is dan verzekerd tot max. € 50,= voor briefpost en max. € 300,= voor een pakket.

Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen via IDeal, PayPal of door middel van overschrijving.

Worden er extra kosten in rekening gebracht voor IDeal en PayPal?

Nee, er worden geen extra kosten in rekening gebracht, wel geldt voor PayPal een minimum orderbedrag van € 25,=

Ik zie Sisow als ik betaal via IDeal, waarom is dat?

Sisow is de organisatie welke voor ons de IDeal betalingen verzorgt.

Als ik kies voor vooraf overmaken, wat moet ik dan doen?

Na het bevestigen van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, hierin staan onze betaalgegevens vermeld en de factuur kan vervolgens betaald worden.

Kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?

Wij doen onze uiterste best om de artikelen zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen, maar is een artikel niet wat u ervan verwacht had dan mag deze geretourneerd worden binnen 14 dagen na levering. Dit kunt u doen door het retourformulier in te vullen, deze kunt u hier downloaden. De te retourneren artikelen dienen wel ongebruikt en in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden, de kosten voor retour zijn geheel voor rekening van de klant. Zodra de retourzending bij ons binnen is, ontvangt u binnen 2 dagen het aankoopbedrag van deze artikelen terug op de rekening.

Ik kom uit België of Duitsland, hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen via Sofort Telebanking, PayPal (men moet wel een account hebben), of u kunt kiezen voor vooraf overmaken.

Ik woon buiten Nederland maar binnen de EU, kan ik een BTW vrije factuur krijgen?

Ja, dat is mogelijk. Wel moet u een erkend BTW nummer hebben.

Wat moet u doen om een BTW vrije factuur te krijgen?

U plaatst uw order en kiest voor betaalwijze: vooraf overmaken.
U stuurt ons een mailtje met een verzoek om een BTW vrije factuur. Wij passen uw factuur aan en sturen u een nieuwe orderbevestiging met een nieuw BTW vrij factuurbedrag.
Op deze bevestiging vindt u onze betaalgegevens en u kunt deze nieuwe factuur vervolgens betalen.

Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, helaas is afhalen niet mogelijk.

Heeft u een winkelpand waar ik zelf de artikelen kan uitzoeken?

Nee, wij hebben geen fysieke winkel die u kunt bezoeken.

Ik ben nieuw en niet bekend met Chainmail, waar kan ik het beste mee beginnen?

Er staat veel informatie op de site, het is zinvol eerst alle info hierover te lezen, bent u er dan nog steeds niet uit, stuur ons dan een mailtje, wij zullen u zo goed mogelijk adviseren hierin.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op via: info@jacomaro.nl

 

 

 

 

© 2008 - 2020 Jacomaro *van ring tot sieraad* | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel